Bankda işləmək istəyənlərin nəzərinə!
Tarix: 15.04.2019 | Saat: 15:34:00 | E-mail | Çapa göndər


"AccessBank" Biznesə dəstək üzrə Baş mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis / Mütəxəssis (Layihə və məhsullar üzrə menecer) vəzifəsinə işçi axtarır.
Öhdəliklər:
Proseslərin və Məhsulların işlənib hazırlanması
• Filialların yükünü azaltmaq, müştəri xidmətlərini və məhsulları / əməliyyatları yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə proseslərin / əməliyyatların avtomatlaşdırılması, mərkəzləşdirilməsi və rəqəmsallaşdırılması;
• Proseslərin və xidmətlərin (işlərin) yoxlanması, işlənib hazırlanması və optimallaşdırılması;
• Müştərilərə xidmət göstərilməsi ilə əlaqədar proseslərdə / əməliyyatlarda / məhsullarda məhdudiyyətlərin və çatışmazlıqların aşkarlanması və təhlili.
Layihə idarəçiliyi
• Layihənin həyata keçirilməsi təşəbbüsünün irəli sürülməsi və planlaşdırılması;
• Bütün zəruri səhmdarları cəlb etməklə layihənin miqyasının və məqsədlərinin müəyyən olunması və onun texniki yararlığının təmin olunması;
• Ətraflı layihə planının işlənib hazırlanması; yekun tarixlərin təyin olunması, öhdəliklərin müəyyən edilməsi, layihənin icrasının monitorinqi və ümumiləşdirilməsi. Layihənin vəziyyəti ilə bağlı yüksək rəhbərlik üçün hesabatların hazırlanması.
• Təyin olunmuş vaxt və büdcə çərçivəsində layihənin tamamlanmasının təmin edilməsi.
• Baş Ofisdə / filiallarda daxili resursların koordinasiyası.
• Layihənin lazımi qaydada icra edilməsi üçün üçüncü şəxslərlə tərəfdaşlarıa münasibətlərin yaradılması və qorunub saxlanması.
Metodologiya, treninqlər:
• Sənədlərin / daxili reqlamentlərin yoxlanması, işlənib hazırlanması və standartlaşdırıması;
• Beynəlxalq münasibətlər üçün yararlı mühitin yaradılması, inkişafı və qorunub saxlanması – beynəlxalq münasibətlərin əlverişliliyi və sadəliyi;
• İşçi heyətinin təlimatlandırılmasında fəal iştirak: yüksək ixtisaslılıq səviyyəsinin təmin olunması və qorunub saxlanması.
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Müvafiq bank sahələrində ən azı 2 illik iş təcrübəsi (Baş Ofisdə, filiallarda təcrübə);
• Bank məhsullarını və xidmətlərini, front ofis proseslərini (qeyri-kredit və kredit məhsullarını) yaxşı başa düşmək;
• Layihə idarəçiliyi sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir;
• Mükəmməl ünsiyyət vərdişləri;
• Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət vərdişləri;
• Yaxşı təşkilatçılıq qabiliyyəti, o cümlədən təfsilatlara qarşı diqqətcillik və çoxşaxəli qabiliyyət;
• Dəyişiklikləri qəbul etmək bacarığı, yeni biliklər əldə etməyə hazırlıq;
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
15.07.2019
Əlillərin metrodan istifadəsi üçün xüsusi xidmət fəaliyyətdədir
13.07.2019
Bu ilin 6 ayı ərzində Dövlət Məşğulluq Xidməti 54 minə yaxın şəxsi işlə təmin edib
13.07.2019
Ağdamda şəhid ailəsi üçün tikilən ev istifadəyə verilib
13.07.2019
“Kənddən şəhərə” satış mərkəzinin Əhmədli filialı istifadəyə verilib
12.07.2019
Lökbatan qəsəbə sakinləri ilə növbəti səyyar görüş keçirilib

Şərh əlavə olunmayıb

    ,    
Anar MİRİYEV
Tural Tağıyev
Namiq Əliyev
Fuad HÜSEYNZADƏ
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10827

1 Rostovun tarixinə düşən azərbaycanlı qız
2 Mehriban Əliyeva Yalçın Rzazadə ilə bağlı tapşırıq verdi
3 “4-cü qrupa hazırlaşan hər bir abituriyentin arzusu həkim olmaqdır”
4 Rufiz Qonaqov: “Avropa İttifaqı üçün Azərbaycan vacib strateji tərəfdaşdır”
5 Nə “Qurani-Kərim“, nə “İncil“, nə də “Tövrat“ insanları savaşa çağırır


© Copyright 1999-2019 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Xətai rayonu, M.Mehdizadə-5, giriş 2
Tel/Fax.: (+99412) 489 08 53
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info