Xoşbəxt və sağlam həyat üçün 4 təklif
Tarix: 23.08.2013 | Saat: 22:19:00 | E-mail | Çapa göndər


Arıqlamaq və daha sağlam bir həyat üçün sizə zərər verən bütün xasiyyətlərinizdən imtina etməniz lazımdır. Əvvəlcə məqsədiniz arıqlamaqsa, öz həyat tərzinizi ən az bir həftə müşahidə etməlisiniz. Nələr edirsiniz, yemək və yuxu vərdişləriniz necədir, nizamlı şəkildə qəbul etdiyiniz qida növü nədir kimi suallara özünüz cavab tapmalısınız. Bu mərhələni keçdikdən sonra izləyəcəyiniz addımlar çox əhəmiyyətlidir

Həftəlik çəkinizi yoxlayın
İlk zamanlarda bu vəziyyət bir az sinir pozucudur. Tətbiq etdiyiniz diyetlərin dərhal qarşılığını almaq istəyərsiniz. Səbirli və nizamlı təqib kilovermə mərhələsində həssas bir tarazlıqdır. Həftəlik kilonuzu ölçmək nə qədər irəlilədiyinizi və tətbiq etdiyiniz proqramların sizin üçün faydalı olub-olmadığını görmək baxımından əhəmiyyətlidir.

Stress
Yalnız kilo verərkən deyil, həyatda streslə başa çıxmaq çətin bir vəziyyətdir. İş, ev, ailə həyatınız sizi gərginləşdirən faktorlar arasındadır. Buna bir də kilovermə problemi əlavə olununca, dözülməz hala gələ bilər, hər şeyə tez əsəbiləşə bilərsiniz. Bu anda baxış bucağınızı dəyişdirməli və sakit qalmaq üçün səy göstərməlisiniz. Araşdırmalara görə, kilo alan insanların bir çoxu stresli mühitlərdə olur. Və bu vəziyyət onlarda stresi yemək yeyərək basdırma duyğusunu qızışdırır. Məhz bu anlarda gərginlikdən uzaq dayanmalı, dayana bilmirsinizsə də, yeməklərlə bu vəziyyəti kompensasiya etməməlisiniz.

Meyvələr gözünüzün
qarşısında olsun

Xüsusilə mətbəx dəzgahınızın üzərində, göz xəttinizdə təzə və rəngli meyvələr saxlayın. Bu sayədə fərqində olmadan özünüzü vitaminlə təmin etmiş olacaqsınız. Zərurət halında meyvə yemək sizi çox vaxt tənbəlləşdirə bilər. Lakin gözünüzün qarşısında ürəyiniz istəyincə qəbul edəcəyiniz qidalar daha yerində və faydalı olacaq.

İctimai həyat
Dostlarınız və ətrafınızdakılarla edəcəyiniz fəaliyyətlər sizi boş qalmaqdan və bu sayədə davamlı bir şeylər yeməkdən qurtara bilər. Edəcəyiniz fəaliyyətlər sizi aktiv istirahətlə təmin edərkən, zehni olaraqda rahatlamanızı təmin edəcək. Dostlarınızı da daxil edə biləcəyiniz idman fəaliyyətləri-velosipedə minmək, qaçmaq, yerimək kimi daha əyləncəli və təsirli olacaq. Fiziki və zehni olaraq aktiv keçiriləcək bir həftəsonu sonrakı həftəyə daha müsbət və enerjili girmənizi təmin edər.
Fuad




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
17.09.2020
Kolumbiyada hindular ispan konkistadorun heykəlini uçurub
16.09.2020
Türksat 5A rabitә peyki noyabr ayında kosmosa buraxılacaq
16.09.2020
Ayaqları kəsilən Rüstəm Nəbiyev inanılmazı bacardı - VİDEO
14.09.2020
Diş ağrısı niyə gecələr başlayır?
14.09.2020
Kibertəhlükəsizliyə dair təcrübəsini artırmaq istəyənlər üçün ödənişsiz vebinar keçiriləcək

Şərh əlavə olunmayıb

    ,    
Ağasəf Babayev
Tural RASİMOĞLU
Anar MİRİYEV
Ağasəf Babayev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 11601

1 Avropada nümayişçilər polis zorakılığına məruz qalır, amma bu məsələlər heç vaxt müzakirəyə çıxarılmır
2 Jurnalistlər üçün onlayn formatda üçüncü təlim keçirilib
3 Prezident İlham Əliyev: Biz daxili tələbatı nə qədər mümkünsə, yerli məhsullar hesabına təmin etməliyik
4 “Yanar dağ” qoruğu Dövlət Turizm Agentliyinin tabeliyinə verilib
5 “Xınalıq”, “Keşikçidağ”, “Atəşgah məbədi” Dövlət Turizm Agentliyinin tabeliyinə keçirilib


© Copyright 1999-2019 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Xətai rayonu, M.Mehdizadə-5, giriş 2
Tel/Fax.: (+99412) 489 08 53
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info