Sağlamlıq üçün gərəkli 12 qida
Tarix: 14.04.2014 | Saat: 20:53:00 | E-mail | Çapa göndər


Siz hər gün idmanla məşğul olursunuz və arıqlayırsınız.
Amma aşağıdakı 12 qidanı qəbul etməsəniz, sağlamlığınız təhlükə altına düşə bilər. Bu qidalardan ən azı beş altısını qəbul etməlisiniz ki, gözəl görünməklə yanaşı həm də sağlam olasınız.

Sümükləri möhkəmləndirmək üçün: parmazen pendiri:
Sümüklərin inkişafı üçün kalsium olduqca lazımlıdır. Yoqurt və süd buna kömək edir. Amma gündə üç dəfə kim onu qəbul etmək istəyər? Parmazen pendirini dietanıza daxil edin.

İmmuniteti artırmaq üçün: Alma kversetinlə zəngindir.
Bu antioksidant bədəni gücləndirir və xəstəliklərə qarşı daha mübariz edir.

Bədəndə dəmiri artırmaq üçün: mərcimək
Aşağı kalorili mərci gündəlik 30 faiz dəmiri ödəyir. 12 faiz gənc qadınlarda aşağı dəmir müşahidə edilir. Bu isə anemiyaya yol açır. Araşdırmalardan birində göstərilir ki dəmir çatışmazlığı yaşayan qadınlar (anemiya olmayanlar) sağlam qadınlara nisbətən daha az bacarıqlı olurlar. Bunun qarşısını almaq üçün mərcimək yeyin.

Qırışlara qarşı: brokkoli
Bir stəkan brokkoli 100 faizlik C vitamini deməkdir. Bu isə dərini elastik edir. Həmçinin brokkolinin tərkibində beta karotin var ki, bu da orqanizmə A vitamini qazandırır. Bu vitamin hüceyrələrə xeyirdir və yaşlı hüceyrələrin yerinə gəncləri yaradır.

Sağlam karbohidrat üçün: kartof
Kartof piyə qarşı mübarizədə güclüdür. Onu qəbul etməklə çəkinizi kontrol altında saxlaya bilərsiniz. Həmçinin kartof ürək xəstəlikləri ilə mübarizədə də çox xeyirlidir, çünki təzyiqi aşağı saxlamaqda kömək edir.

Fol turşusu üçün: ispanaq

Bu yaşıl tərəvəzin tərkibində K vitamini, kalsium və maqnezium var. Bu birləşmə sizə sümüklərinizi möhkəmləndirməyə kömək edir və qocalmağı yubandırır.

Stressi azaltmaq üçün: tünd şokolad

Avropalı araşdırmaçılar müəyyən ediblər ki, yarım tünd şokolad yeyən adamlar günə 200 kalori qazanırlar və stress hormonu kortizol azalır. Kortizol həm də qan təzyiqini artırır. Bu da sizi depressiyaya, ürək xəstəliyinə sala bilər.

Xərçənglə mübarizə üçün: göbələk

Araşdırmalardan biri göstərib ki, gündə təxminən ən az bir göbələk yeyən qadınlarda 64 faiz sinə xərçəngi riski azalır.

Ürək xəstəliklərini azaltmaq üçün: sardin balığı

Bu balaca balıqlarda omeqa-3 turşusu var. Bu da arteriyalarda qapanmanın qarşısını alır. Gündə 1 qram bu balıqdan yeməklə siz infarkt riskini azalda bilərsiniz.

Qarını düzləşdirmək üçün: avokado

Avokado sizə düz qarın qazandıra bilər və çəkinizi ata bilərsiniz.




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
09.12.2018
Azərbaycanda piylənmə diaqnozu qoyulan uşaqların sayı açıqlandı
08.12.2018
Xaşın sağlamlıq üçün inanılmaz faydaları
07.12.2018
Quş qripi ilə bağlı xəbərdarlıq
07.12.2018
Xarkov vilayətində qrip və kəskin respirator virus infeksiyasına görə əlliyə yaxın məktəb bağlanıb
06.12.2018
Sinqapur dünyada şirin qazlı içkilərdən imtina edən ilk ölkə ola bilər

Şərh əlavə olunmayıb



    ,    
Namiq Əliyev
Tural Tağıyev
Namiq Əliyev
Namiq Əliyev
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10527

1 “Macarıstandakı Azərbaycan icmasının böyük əksəriyyətini gənclər təşkil edir”
2 Bill Klinton Heydər Əliyevlə görüntülərini paylaşdı
3 “Xəzər hövzəsi və enerji təhlükəsizliyi” - Rufiz Qonaqov yeni kitabını təqdim etdi
4 OPEK-ə üzv ölkələr neft hasilatını azaltmaq barədə razılığa gəliblər
5 Fransa XİN rəhbəri Trampı ölkənin daxili işlərinə qarışmamağa çağırıb


© Copyright 1999-2013 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Sahib Zeynalov 15/31
Tel/Fax.: 441-39-97, Tel: 449-55-46
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info