Hansı yeməkdən sonra hansı idmanı etməli?
Tarix: 20.04.2015 | Saat: 23:49:00 | E-mail | Çapa göndər


Yediyiniz 1 dilim paxlava üçün 1.5 saat heç durmadan rəqs etməli, içdiyiniz 1 fincan südlü qəhvə üçünsə 3-3.5 saat ayaq üstə qab yumalısınız. Formada qalmaq istəyir, ancaq hamburger, pizza, kabab, bir dilim şokolada “yox” deyə bilmirsiz?
Yediyiniz yeməklərin yağa çevrilməsini hərəkət etməklə əngəlləmək mümkündür.
Çox insan formada qalmaq üçün pəhrizi həyatlarının bir parçası ediblər. Bəs arada gizli-gizli qadağan olunmuş qidaları yeyənlər bu yağlarını əritmək üçün nə etməlidir?
180 qramlıq pizza 330 kaloridir. O kalorini yandırmaq üçün təxminən 1 saat üzmək lazımdır. Bu, 324 kalori yandırmanıza kömək edəcək.
Təxminən 110 qramlıq bir ədəd hamburger 240 kaloridir. Bu kalorini əritmək üçün templi şəkildə 2 saat gəzmək lazımdır.
70 qramlıq bir dilim şokoladlı tort 275 kalori təşkil edir. Bu kalorini yandırmaq üçün 2 saat yarım ev işi görmək lazımdır.
Paxlava yesəniz, rəqs edin. 40 qramlıq bir paxlava 240 kaloridir. Onu yandıra bilmək üçün heç durmadan bir saat yarım rəqs edin.
Yayda çox içilən meyvə sularına da diqqət edin. 1 qutu vişnə suyu 178 kaloridir, onu yandırmaq üçün 5 saat durmadan pilləkən qalxıb düşməlisiniz.
1 fincan yağlı qəhvə ilə südlü qəhvə içdinizsə, 150-160 kalori almısız. 3-3.5 saat qab yumalısız.
300 qramlıq bir pay kabab 580 qramlıq kalori deməkdir. 2 saaat velosiped sürmək lazımdır.
140 qramlıq 1 pay kökə yemək 305 kalori deməkdir. Bu kalorini əritmək üçn 1 saat yarım aerobik idman edin.
1 ədəd lahmacun yeməniz 160 kaloriyə bərabərdir. Bunu yandırmaq üçün 30-45 dəqiqə basketbol oynamalısız.
Kolbasalı yumurta yediniz? Deməli, 363 kalori almısınız. Yağları əritmək üçün 1.5-2 saat xizək sürməlisiniz.
200 qramlıq bir pay pomidor souslu makaron yemisizsə, 286 kalori almış olursuz. 2 saat yarm aktiv şəkildə ev təmizliyi etməlisiz.
1 pors kremli qızardılmış toyuqlu makaronun 545 kalori olduğunu bilirsizmi? Bunu yedikdən sonra 60 dəqiqə qaçmaq lazımdır.
Ketçup və mayonezə batırdığınız kartof qızartması yesəniz, 558 kalori almış olursuz. Bu kalorini yandırmaq üçün 1 saat yarım qayıqda kürək çəkməlisiz.
1 pay kərə yağlı krevetka 267 kalori anlamına gəlir. 1 saat boyunca sürətli qaçmalısız.

ailem.az




 
Bölməyə aid digər xəbərlər
26.06.2019
Azərbaycan tibb sahəsində yeni beynəlxalq sənədə qoşulur
25.06.2019
Sarımsağın gözlənilməz faydası aşkarlandı
24.06.2019
Çoxlu su içirsiniz, susuzluq isə keçmirsə... Təhlükəli əlamət
22.06.2019
Parkinson xəstəliyinin ilk əlaməti açıqlanıb
21.06.2019
Hansı uşaqlar qışda daha az xəstələnirlər?

Şərh əlavə olunmayıb

    ,    
Tural Tağıyev
Namiq Əliyev
Fuad HÜSEYNZADƏ
Esmira Məmmədova
Hansı dövlətləri Azərbaycana dost hesab edirsiniz?
Türkiyə
Rusiya
ABŞ
Almaniya
Fransa
İngiltərə
Gürcüstan
Ukrayna
Belorusiya
İran
Çin

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 10816

1 Yeni naziri kollektivə Ramiz Mehdiyev təqdim etdi
2 Heydər Əliyev və bələdiyyələr
3 Tarix müəllimi Könül Əliyeva: “Əməkhaqqının artırılması bizim əməyimizə verilən böyük qiymət və dəyərdir”
4 Əli Nağıyev DTX rəisi təyin edildi
5 Vilayət Eyvazov daxili işlər naziri təyin edilib


27.06 01:11 Psixi sağlamlıq uğrunda mübarizə ortaq məsuliyyətimizdir. Vətəndaş cəmiyyətini müdafiə edəcək, insan hüquqlarının universallığı və qanunu uğrunda mübarizə aparacaq güclü bir Avropaya ehtiyacımız var. Psixi xəstələrin adekvat müalicəsi təmin olunmalıdır. Azərbaycanda insan hüquqlarına əsaslanan yanaşmanın təmin edilməsi üçün əlimizdən gələni edirik. Məqsədimiz irəliyə doğru getmək, hüquqlara riayət edilməsini təmin etməkdir. AZƏRTAC xəbər verir ki, bu fikirləri “Psixi sağlamlıqla bağlı məcburiyyətlərə son qoymaq: insan hüquqlarına əsaslanan yanaşmaya zərurət” adlı məruzənin müzakirələri zamanı AŞPA-dakı nümayəndə heyətimizin üzvü Naqif Həmzəyev deyib. O, Birləşmiş Millətlər Təşkilatının (BMT) Əlillərin hüquqlarının müdafiəsi üzrə Konvensiyasına uyğun olaraq psixi xəstələrin hüquqlarına riayət edilməsi zərurətinə toxunub. Dinindən, sosial vəziyyətindən asılı olmayaraq hər kəsin bərabər olduğunu qeyd edib. Buna görə də hər bir insanın, uşaq və qadınların bərabərliyi üçün mübarizə aparmağın vacibliyini söyləyib.
© Copyright 1999-2019 "Palitra" müstəqil ictimai-siyasi qəzet
Azərbaycan, Bakı ş. Xətai rayonu, M.Mehdizadə-5, giriş 2
Tel/Fax.: (+99412) 489 08 53
Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir. Designed by inetlab.info